Vrácení zboží? Pomůžeme Vám
Pomocí pár kroků Vám pomůžeme jednoduše zboží vrátit.
Vrácení zboží
Vrácení zboží do 45 dnů bez udání důvodu
Neriskujte, když nemusíte!
Bojíte se při nákupu na internetu, že nebudete se zbožím spokojeni? Trápí Vás otázky, co pak se zbožím, když už ho máte zaplacené a doma? S námi se bát nemusíte. Naprosto chápeme Vaši situaci. Jsme si vědomi toho, že nákup po internetu je risk. Nemůžete si zboží osahat, vyzkoušet, neznáte jeho reálnou podobu. Proto jsme se rozhodli dát Vám čas na rozmyšlenou. Když si u nás zboží objednáte, nejen že Vám ho přivezeme, ale navíc získáváte celých 45 dnů na zkoušku. Pokud se během tohoto času rozhodnete, že zboží nechcete, prostě nám ho vrátíte bez udání důvodu a my Vám pošleme Vaše peníze zpět. Spolupráce s námi je otevřená a bez rizika. Neriskujte, když nemusíte.
Často kladené dotazy
-
Všechny produkty dodáváme v DEMONTU, pro přepravu je to jednodušší a hlavně bezpečnější. Větší zboží dostanete ve více balíkách, u malých produktů postačí balík jeden. Samotná montáž však není složitá a vždy k balení dostanete montážní návod a spojovací materiál.
-
Zásadním rozdílem je fakt, že při vrácení zboží do 45 dnů Vám vrátíme peníze bez udání důvodu. Při reklamaci nám musíte vyplnit reklamační protokol, poslat nám fotky poškození nebo poslat přímo zboží na odbornou analýzu. Do 30 pracovních dnů Vám dáme vědět, jak reklamace dopadla.
-
Při objednávce zboží si překontrolujte, zda máte zaškrtnuté správné parametry, či barva dřeva nebo čalounění odpovídá Vašim požadavkům. Při určování orientace rohu sedačky vždy pečlivě čtěte informace v detailním popisu zboží. U některých rohových sedaček se určuje orientace rohu podle delší strany s ručním opěradlem, ne podle vizuálního směru rohu. Vždy při převzetí zboží pořádně překontrolujte. Pokud nejste spokojeni se stavem zboží, nepodepisujte jeho převzetí. Svým podpisem potvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku.
-
Doprava je v rámci celé České republiky za skvělých 390 Kč. U objednávky nad 15 000 Kč máte dopravu ZDARMA. Zboží přivezeme přímo k Vám domů. Spokojenost zákazníka je pro nás vždy na 1. místě.
-
Řidič zákazníkovi zavolá asi 15 minut dopředu, že k němu přijíždí. Po převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat stav zboží, zda během dopravy nedošlo k nějakému mechanickému poškození. Pokud je vše v pořádku, podepíšete Doklad o převzetí a zboží je Vaše.
Máte dotaz?
Vážení zákazníci, pomocí
formuláře se nás můžete dotázat
na cokoliv, co by vás zajímalo.
Odpovídáme do 24 hodin