VELKÝ LETNÍ VÝPRODEJ – pořiďte si nábytek EXTRA LEVNĚ!  

Jak na reklamaci?

Reklamace

Potřebujete uplatnit reklamaci? Žádný strach! Provedeme Vás.

Reklamace

Vážení zákazníci, narazili jste na nějaký problém se zbožím které jste u nás zakoupili?

Nevadí, rádi vám pomůžeme a poradíme jak správně postupovat v případě uplatnění reklamace.

 

 
 
Vyfotografujte zboží
V případě, že narazíte na nějakou závadu u zboží, které je v záruční lhůtě, poškozené místo kvalitně vyfotografujte (můžete použít i více záběrů). Nezapomeňte nám vyfotit i štítky zboží.
 
 
Vyplňte formulář
Dle pokynů vyplňte reklamační formulář výše, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady.
 
 
Závadu posoudíme
Dle zaslaných podkladů a vyplněného formuláře, náš odborný reklamační technik posoudí a vyhodnotí uvedenou závadu. V některých případech je však nutné zboží zaslat k nám k fyzické kontrole.
 
 
 
Zpracujeme reklamaci
Pro vyhodnocení a vyřízení reklamace máme k dispozici až 30 dní, čili v této lhůtě vaší reklamaci vyřídíme a následně vás budeme informovat.
 
 
 
Vyřídíme reklamaci
Dle rozhodnutí technika a v dané lhůtě vyřizujeme reklamaci k vaší plné spokojenosti.