Jak na reklamaci?

Stačí 5 kroků a je hotovo

1. Vyfotografujte zboží
V případě, že narazíte na nějakou závadu u zboží, které je v záruční lhůtě, poškozené místo kvalitně vyfotografujte (můžete použít i více záběrů). Nezapomeňte nám vyfotit i štítky zboží.

2. Vyplňte protokol
Dle pokynů vyplňte protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady.
Reklamace

3. Závadu posoudíme
Dle zaslaných podkladů a vyplněného protokolu, náš odborný reklamační technik posoudí a vyhodnotí uvedenou závadu. V některých případech je však nutné zboží zaslat k nám k fyzické kontrole.

4. Zpracujeme reklamaci
Pro vyhodnocení a vyřízení reklamace máme k dispozici až 30 dní, čili v této lhůtě vaší reklamaci vyřídíme a následně vás budeme informovat.

5. Vyřídíme reklamaci
Dle rozhodnutí technika a v dané lhůtě vyřizujeme reklamaci k vaší plné spokojenosti.

Máte dotaz?

Vážení zákazníci, pomocí
formuláře se nás můžete dotázat
na cokoliv, co by vás zajímalo.

Odpovídáme do 24 hodin