Reklamace

Vážení zákazníci, narazili jste na nějaký problém se zbožím které jste u nás zakoupili? Nevadí, rádi vám pomůžeme a poradíme jak správně postupovat v případě uplatnění reklamace.

 

 
 
Vyfotografujte zboží
V případě, že narazíte na nějakou závadu u zboží, které je v záruční lhůtě, poškozené místo kvalitně vyfotografujte (můžete použít i více záběrů).
 
 
 
Vyplňte protokol
Dle pokynů vyplňte tento reklamační protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady a vše nám zašlete na reklamace@expedo.cz.
 
 
 
Závadu posoudíme
Dle zaslaných podkladů a vyplněného protokolu, náš odborný reklamační technik posoudí a vyhodnotí uvedenou závadu.
 
 
 
Zpracujeme reklamaci
Pro vyhodnocení a vyřízení reklamace máme k dispozici až 30 dní, čili v této lhůtě vaší reklamaci vyřídíme a následně vás budeme informovat.
 
 
 
Vyřídíme reklamaci
Dle rozhodnutí technika a v dané lhůtě vyřizujeme reklamaci k vaší plné spokojenosti, buď vrácením peněz nebo výměnou zboží.
 
zavezeme až k vám
 
na vaše přání
 
na veškeré zboží
 
až do 45 dní