Jak na reklamaci?
Stačí 5 kroků a je hotovo
1.
Vyfotografujte zboží
V případě, že narazíte na nějakou závadu u zboží, které je v záruční lhůtě, poškozené místo kvalitně vyfotografujte (můžete použít i více záběrů). Nezapomeňte nám vyfotit i štítky zboží.
2.
Vyplňte protokol
Dle pokynů vyplňte protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady.
Reklamace
3.
Závadu posoudíme
Dle zaslaných podkladů a vyplněného protokolu, náš odborný reklamační technik posoudí a vyhodnotí uvedenou závadu. V některých případech je však nutné zboží zaslat k nám k fyzické kontrole.
4.
Zpracujeme reklamaci
Pro vyhodnocení a vyřízení reklamace máme k dispozici až 30 dní, čili v této lhůtě vaší reklamaci vyřídíme a následně vás budeme informovat.
5.
Vyřídíme reklamaci
Dle rozhodnutí technika a v dané lhůtě vyřizujeme reklamaci k vaší plné spokojenosti.
Máte dotaz?
Vážení zákazníci, pomocí
formuláře se nás můžete dotázat
na cokoliv, co by vás zajímalo.
Odpovídáme do 24 hodin