Jak na reklamaci?
Vážení zákazníci, narazili jste na nějaký problém se zbožím které jste u nás zakoupili?
Nevadí, rádi vám pomůžeme a poradíme jak správně postupovat v případě uplatnění reklamace.
Vyfotografujte zboží
V případě, že narazíte na nějakou závadu u zboží, které je v záruční lhůtě, poškozené místo kvalitně vyfotografujte (můžete použít i více záběrů). Nezapomeňte nám vyfotit i štítky zboží.
Vyplňte protokol
Dle pokynů vyplňte tento reklamační protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady a vše nám zašlete na [email protected].
Závadu posoudíme
Dle zaslaných podkladů a vyplněného protokolu, náš odborný reklamační technik posoudí a vyhodnotí uvedenou závadu. V některých případech je však nutné zboží zaslat k nám k fyzické kontrole.
Zpracujeme reklamaci
Pro vyhodnocení a vyřízení reklamace máme k dispozici až 30 dní, čili v této lhůtě vaší reklamaci vyřídíme a následně vás budeme informovat.
Vyřídíme reklamaci
Dle rozhodnutí technika a v dané lhůtě vyřizujeme reklamaci k vaší plné spokojenosti.