Reklamace – pět kroků k úspěchu

Vážení zákazníci, narazili jste na nějaký problém se zbožím které jste u nás zakoupili?
Nevadí, rádi vám pomůžeme a poradíme jak správně postupovat v případě uplatnění reklamace.

Vyfotografujte zboží

V případě, že narazíte na nějakou závadu u zboží, které je v záruční lhůtě, poškozené místo kvalitně vyfotografujte (můžete použít i více záběrů).

Vyplňte protokol

Dle pokynů vyplňte tento reklamační protokol, ke kterému následně přidejte fotodokumentaci závady a vše nám zašlete na reklamace@expedo.cz.

Závadu posoudíme

Dle zaslaných podkladů a vyplněného protokolu, náš odborný reklamační technik posoudí a vyhodnotí uvedenou závadu.

Zpracujeme reklamaci

Pro vyhodnocení a vyřízení reklamace máme k dispozici až 30 dní, čili v této lhůtě vaší reklamaci vyřídíme a následně vás budeme informovat.

Vyřídíme reklamaci

Dle rozhodnutí technika a v dané lhůtě vyřizujeme reklamaci k vaší plné spokojenosti, buď vrácením peněz nebo výměnou zboží.