Často kladené dotazy

  • Podmínky akce – DOPRAVA A VÝNOS ZDARMA

    Výnos zdarma se vztahuje pouze na zboží označené štítkem „VÝNOS ZDARMA“ a na celou objednávku, jejíž součástí je produkt označený tímto štítkem. Objednávka musí být provedena v době, kdy je toto zboží v internetovém obchodě označené štítkem „VÝNOS ZDARMA“. Pokud není zboží skladem, ale objednávka proběhla v době, kdy zboží bylo označeno štítkem „VÝNOS ZDARMA“, pak platí výnos zdarma i přesto, že zásilka bude doručována v době, kdy už zboží není označeno daným štítkem. 

    Doprava zdarma se vztahuje pouze na zboží označené štítkem „DOPRAVA ZDARMA“ a na celou objednávku, jejíž součástí je produkt označený tímto štítkem. Objednávka musí být provedena v době, kdy je toto zboží v internetovém obchodě označené štítkem „DOPRAVA ZDARMA“. Pokud není zboží skladem, ale objednávka proběhla v době, kdy zboží bylo označeno štítkem „DOPRAVA ZDARMA“, pak platí doprava zdarma i přesto, že zásilka bude doručována v době, kdy už zboží není označeno daným štítkem.

  • Kolik stojí doprava?

    Doprava je v rámci celé České republiky za skvělých 390 Kč. U objednávky nad 15 000 Kč máte dopravu ZDARMA. Zboží přivezeme přímo k Vám domů. Spokojenost zákazníka je pro nás vždy na 1. místě.

  • Kolik stojí výnos?

    Výnos zboží je možné si u nás objednat, a to přímo v nákupním košíku před odesláním objednávky. Cena výnosu je závislá od výše hodnoty objednávky. Výnos zboží u objednávek v hodnotě do 5 000 Kč je zpoplatněn částkou 500 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 5 000 – 9 999 Kč je zpoplatněn částkou 1 000 Kč. Výnos zboží u objednávek v hodnotě 10 000 Kč a více je zpoplatněn částkou 1 500 Kč.

  • Jak probíhá objednávka zboží?

    Nejdříve si zboží vyberete z naší nabídky na e-shopu. Zaklikněte parametry v konfigurátoru produktu (např. velikost postele, barvu dřeva, druh matrace, úložný prostor) a dáte Koupit. V košíku zadáte adresu, způsob doručení a platby a objednávku pošlete. Přijetí objednávky potvrzujeme automatickým emailem a následně budete kontaktováni pracovníkem, který objednávku a parametry zboží potvrdí. Zboží Vám objednáme a dva dny před doručením Vás budeme informovat o přesné době příjezdu.

  • Jak probíhá platba?

    Na dobírku v hotovosti / platební kartou - zboží platíte hotově nebo kartou řidiči při přebírání zboží.

    Převodem - platbu provedete převodem, přičemž peníze musíme mít na účtu nejpozději jeden den před dodáním objednávky.

    Kartou online - zboží zaplatíte pohodlně bankovní kartou přes platební bránu GoPay

    Platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru - pokud si pro zboží přijdete osobně přímo k nám do skladu, zboží zaplatíte hotově nebo kartou.

  • Kdy mi zboží přijde?

    Doba doručení zboží je vždy pouze informativní a orientační. Slouží pro Vaši představu a je individuální.

    SKLADEM - Zboží vám přivezeme do 5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    Do 14 dní - Zboží vám přivezeme do 19 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    1-3 týdny - Zboží Vám přivezeme do 26 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    2-5 týdnů - Zboží vám přivezeme do 37 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    5-8 týdnů - Zboží Vám přivezeme do 58 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

  • Jak probíhá převzetí zboží?

    Řidič zákazníkovi zavolá asi 15 minut dopředu, že k němu přijíždí. Po převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat stav zboží, zda během dopravy nedošlo k nějakému mechanickému poškození. Pokud je vše v pořádku, podepíšete Doklad o převzetí a zboží je Vaše.

  • Na co si dávat pozor?

    Při objednávce zboží si překontrolujte, zda máte zaškrtnuté správné parametry, či barva dřeva nebo čalounění odpovídá Vašim požadavkům.

    Při určování orientace rohu sedačky vždy pečlivě čtěte informace v detailním popisu zboží. U některých rohových sedaček se určuje orientace rohu podle delší strany s ručním opěradlem, ne podle vizuálního směru rohu.

    Vždy při převzetí zboží pořádně překontrolujte. Pokud nejste spokojeni se stavem zboží, nepodepisujte jeho převzetí. Svým podpisem potvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku.

  • Co znamená vrátit zboží do 45 dnů?

    Pokud jste se zbožím nespokojeni, zašlete nám ho zpět a my vám vrátíme peníze. Záleží na Vás, zda nám ho přivezete osobně nebo využijete nějakou zásilkovou službu. Vždy je nutné, aby zboží bylo pečlivě zabaleno a v takovém stavu, v jakém jste ho převzali.

  • Jaký je rozdíl mezi vrácením do 45 dní a reklamací?

    Zásadním rozdílem je fakt, že při vrácení zboží do 45 dnů Vám vrátíme peníze bez udání důvodu. Při reklamaci nám musíte vyplnit reklamační protokol, poslat nám fotky poškození nebo poslat přímo zboží na odbornou analýzu. Do 3 pracovních dnů Vám dáme vědět, jak reklamace dopadla.

  • Je zboží dodáváno smontované?

    Všechny produkty dodáváme v DEMONTU, pro přepravu je to jednodušší a hlavně bezpečnější. Větší zboží dostanete ve více balíkách, u malých produktů postačí balík jeden. Samotná montáž však není složitá a vždy k balení dostanete montážní návod a spojovací materiál.

  • Jak funguje osobní odběr?

    Vytvoříte objednávku a vyberte osobní odběr. Při potvrzení objednávky si s pracovníky domluvíte čas nákupu. Zboží Vám připravíme u nás na skladě a Vy si ho v dohodnutém termínu odvezete. Platbu provedete buď v hotovosti či kartou na místě nebo předem převodem k nám na účet. Jednoduché, že?

  • Montáž a instalace nábytku včetně péče o čalounění a materiály: Jak na to?

     

    Věškeré informace k montáži kuchyňských skříněk, naleznete zde. Podrobnosti k ošetření nábytku a jeho používání naleznete zde

  • Jak probíhá montáž vybraných produktů?

     

    Produkty, u kterých je montáž možná jsou označené štítkem „MOŽNOST MONTÁŽE“. Po vložení produktu do košíku označte pole montáž produktu. Cenu vidíte při výběru služby. Přijetí objednávky potvrzujeme automaticky emailem a následně vás budeme kontaktovat telefonicky. Zboží vám smontují naši pracovníci, kteří vám nábytek dovezou. Veškerý obalový materiál si odvezou zpět, a tak se nemusíte bát, že by po nás zůstal nepořádek. Na závěr nám potvrdíte převzetí nového produktu a montáže. Součástí ceny montáže není výnos zboží do patra, doporučujeme přikoupit samostatně v košíku.

  • Jak probíhá odvoz starého nábytku?

     


    Produkty, u kterých je odvoz starého nábytku možný jsou označené štítkem „ODVOZ STARÉHO NÁBYTKU“. Po vložení produktu do košíku vyberte odvoz starého nábytku označením daného pole. Cenu vidíte při výběru služby. Služba platí pouze kus za kus, tedy novou postel přivezeme a starou postel odvezeme. Přijetí objednávky potvrzujeme automaticky emailem a následně vás budeme kontaktovat telefonicky. Zboží vám demontují a odvezou naši pracovníci, kteří vám nový nábytek přivezou. Na závěr nám potvrdíte převzetí produktu a odvoz starého kusu nábytku.