Často kladené dotazy

  • Kolik stojí doprava?

    Doprava je v rámci celé České republiky ZDARMA. Zboží přivezeme přímo k Vám domů. Spokojenost zákazníka je pro nás vždy na 1. místě.

  • Jak probíhá objednávka zboží?

    Nejdříve si zboží vyberete z naší nabídky na e-shopu. Zaklikněte parametry v konfigurátoru produktu (např. Velikost postele, barvu dřeva, druh matrace, úložný prostor) a dáte Koupit. V košíku zadáte adresu, způsob doručení a platby a objednávku pošlete. Přijetí objednávky potvrzujeme automatickým emailem a následně budete kontaktováni pracovníkem, který objednávku a parametry zboží potvrdí. Zboží Vám objednáme a dva dny před doručením Vás budeme informovat o přesné době příjezdu.

  • Jak probíhá platba?

    Na dobírku v hotovosti - zboží platíte hotově řidiči při přebírání zboží .
    Převodem - platbu provedete převodem, přičemž peníze musíme mít na účtu nejpozději jeden den před dodáním objednávky .
    Platba v hotovosti při osobním odběru - pokud si pro zboží přijdete osobně přímo k nám do skladu, nezapomeňte prosím s sebou přivézt peníze v hotovosti.

  • Kdy mi zboží přijde?

    Doba doručení zboží je vždy pouze informativní a orientační. Slouží pro Vaši představu a je individuální.

    SKLADEM - Zboží vám přivezeme do 10 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    Do 14 dní - Zboží vám přivezeme do 24 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    1-3 týdny - Zboží Vám přivezeme do 31 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    2-5 týdnů - Zboží vám přivezeme do 42 pracovních dnů od potvrzení objednávky.
    5-8 týdnů - Zboží Vám přivezeme do 63 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

  • Jak probíhá převzetí zboží?

    Řidič zákazníkovi zavolá asi 15 minut dopředu, že k němu přichází. Po převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat stav zboží, zda během dopravy nedošlo k nějakému mechanickému poškození. Pokud je vše v pořádku, podepíšete Doklad o převzetí a zboží je Váš.

  • Na co si dávat pozor?

    Při objednávce zboží si překontrolujte, zda máte zaškrtnuté správné parametry, či barva dřeva nebo čalounění odpovídá Vašim požadavkům.

    Při určování orientace rohu sedačky vždy pečlivě čtěte informace v detailním popisu zboží. U některých rohových sedaček se určuje orientace rohu podle delší strany s ručním opěradlem, ne podle vizuálního směru rohu.

    Vždy při převzetí zboží pořádně překontrolujte. Pokud nejste spokojeni se stavem zboží, nepodepisujte jeho převzetí. Svým podpisem potvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku.

  • Co znamená vrátit zboží do 45 dnů?

    Pokud jste se zbožím nespokojeni, zašlete nám ho zpět a my vám vrátíme peníze. Záleží na Vás, zda nám ho přivezete osobně nebo využijete nějakou zásilkovou službu. Vždy je nutné, aby zboží bylo pečlivě zabalen a v takovém stavu, v jakém jste ho převzali.

  • Jaký je rozdíl mezi vrácením do 45 dní a reklamací?

    Zásadním rozdílem je fakt, že při vrácení zboží do 45 dnů Vám vrátíme peníze bez udání důvodu. Při reklamaci nám musíte vyplnit reklamační protokol, poslat nám fotky poškození nebo poslat přímo zboží na odbornou analýzu. Do 45 dní Vám dáme vědět, jak reklamace dopadla.

  • Jak funguje online chat?

    Chceme Vám zodpovědět každou Vaši otázku. Telefony zvoní, emaily se plní a tak jsme přišli s online chatem. Zde nám můžete zanechávat odkazy 24hod denně. Vždy Vám odpovíme. Někdy ihned, někdy poprosíme o vyjádření od dodavatele, ale svou odpověď vždy dostanete.

  • Jak funguje osobní odběr?

    Uděláte objednávku a zatrhnete osobní odběr. Při potvrzení objednávky si s pracovníky domluvíte čas nákupu. Zboží Vám připravíme u nás na skladě a Vy si ho v dohodnutém termínu odvezete. Platbu provedete buď v hotovosti na místě nebo předem převodem k nám na účet. Jednoduché, že?