Vážení zákazníci, narazili jste na problém, že Vám zboží nevyhovuje nebo nesplnilo Vaše očekávaní?
Nevadí, rádi vám pomůžeme a poradíme jak správně odstoupit od kupní smlouvy a zboží vrátit.
1. Zašlete písemné odstoupení od kupní smlouvy
V případě, že Vám zboží nevyhovuje tak ho samozřejmě máte možnost vrátit. Standartně má zákazník zboží možnost vrátit dle zákona do 14-ti dnů. Nakolik si však naších zákazníků vážíme a snažíme se jim vyjít maximálně vstříc, tak jsme lhůtu na vrácení prodloužili na 45 dní od doručení.
2. Vyplňte formulář
Dle pokynů vyplňte formulář na stránce vrácení zboží.
3. Vaše odstoupení od kupní smlouvy zpracujeme.
Dle zaslaných podkladů a vyplněného formuláře, náš reklamační referent Vaše odstoupení od kupní smlouvy zpracuje a vyhodnotí možnost na vrácení. V některých případech není možné bohužel zboží vrátit. ( např. v případě nákupu na právnickou osobu, nebo po uplynutí dané lhůty)
Zboží máte možnost vrátit do 45-ti dnů od doručení na Vaší adresu. Zboží je nutné vrátit na naši adresu (tj. sklad). Bližší informace obdržíte do emailu.
4. Zboží zašlete na náš sklad.
Zboží, máte možnost zaslat přes jakoukoliv přepravní společnost či doručit osobně. Zboží je možné vrátit každý pracovní den. V případě osobního doručení si předem domluvte čas. Zboží musí být řádně zabalené, aby nedošlo k jeho poškození.
5. Přijetí zboží na našem skladě.
Zboží po přijetí na našem skladě překontrolujeme a vyhodnotíme jeho stav. Potvrzení o přijetí zboží Vám zašleme na email.
Peníze vrátíme na Váš účet nejpozději do 14-ti dnů od přijetí zboží.