Slevové šílenství 50% na VŠE + navíc DOPRAVA a VÝNOS nábytku ZDARMA na každou objednávku vytvořenou od 23.4.

Doručení a platba

Doručení zboží přímo k Vám domů

U nás máte jistotu spolehlivého doručení zboží přímo k vám domů. Naši profesionální dopravci Vám zajistí bezpečné a rychlé doručení vašich objednávek z našeho e-shopu. Naše priorita je, aby vaše zboží dorazilo nepoškozené, včas a v ten správný okamžik pro Vás. Vaše spokojenost a důvěra je přece naší vizitkou.

Doručení zboží přímo k Vám domů
Výhodný výnos zboží do patra

Výhodný výnos zboží do patra

Je možné si jej objednat v pokladně před odesláním objednávky. Cena výnosu není závislá na patře, ať bydlíte v přízemí nebo v 10. patře stále platíte stejnou částku. Naši pracovníci Vám rádi zboží usadí na požadované místo. Zboží dodáváme v demontu. Montáž nábytku nabízíme u vybraných produktů.

Jak probíhá platba

Na dobírku v hotovosti / platební kartou
Na dobírku v hotovosti / platební kartou
Zboží platíte hotově nebo kartou řidiči při přebírání zboží.
Převodem
Převodem
Platbu provedete převodem, přičemž peníze musíme mít na účtu nejpozději jeden den před dodáním objednávky.
Kartou online
Kartou online
Zboží zaplatíte pohodlně bankovní kartou přes platební bránu GoPay.
Platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru
Platba v hotovosti nebo kartou při osobním odběru
Pokud si pro zboží přijdete osobně přímo k nám do skladu, zboží zaplatíte hotově nebo kartou.
Apple Pay
Apple Pay
Pohodlné, ale zejména bezpečné a diskrétní placení pomocí aplikace Apple Pay pro vlastníky zařízení Apple, schválení transakce probíhá pomocí unikátního bezpečnostního kódu.

Často kladené dotazy

  1. Všechny produkty dodáváme v DEMONTU, pro přepravu je to jednodušší a hlavně bezpečnější. Větší zboží dostanete ve více balíkách, u malých produktů postačí balík jeden. Samotná montáž však není složitá a vždy k balení dostanete montážní návod a spojovací materiál.
  2. Zásadním rozdílem je fakt, že při vrácení zboží do 45 dnů Vám vrátíme peníze bez udání důvodu. Při reklamaci nám musíte vyplnit reklamační protokol, poslat nám fotky poškození nebo poslat přímo zboží na odbornou analýzu. Do 30 pracovních dnů Vám dáme vědět, jak reklamace dopadla.
  3. Při objednávce zboží si překontrolujte, zda máte zaškrtnuté správné parametry, či barva dřeva nebo čalounění odpovídá Vašim požadavkům. Při určování orientace rohu sedačky vždy pečlivě čtěte informace v detailním popisu zboží. U některých rohových sedaček se určuje orientace rohu podle delší strany s ručním opěradlem, ne podle vizuálního směru rohu. Vždy při převzetí zboží pořádně překontrolujte. Pokud nejste spokojeni se stavem zboží, nepodepisujte jeho převzetí. Svým podpisem potvrzujete, že jste zboží převzali v pořádku.
  4. Doprava je v rámci celé České republiky za skvělých 390 Kč. U objednávky nad 15 000 Kč máte dopravu ZDARMA. Zboží přivezeme přímo k Vám domů. Spokojenost zákazníka je pro nás vždy na 1. místě.
  5. Řidič zákazníkovi zavolá asi 15 minut dopředu, že k němu přijíždí. Po převzetí zboží doporučujeme zkontrolovat stav zboží, zda během dopravy nedošlo k nějakému mechanickému poškození. Pokud je vše v pořádku, podepíšete Doklad o převzetí a zboží je Vaše.
Máte dotaz?

Vážení zákazníci, pomocí
formuláře se nás můžete dotázat
na cokoliv, co by vás zajímalo.

Odpovídáme do 24 hodin